A heti felhozatalból üdítő módon emelkedik ki egy könnyed francia szakácsvígjáték, amelynek nagyon nincs könnyű dolga a héten: ellenfélnek megkapta Mel Gibson mexikói kalandjait, a Paranormal Activity egyre burjánzó vadhajtásai közül most épp Csernobil modernizált szörnyűségeit valamint Tom Cruise és Alec Baldwin főszereplésével egy klasszikusnak szánt rockmusicalt. Ilyen amerikai túlerővel szemben általában alulmaradnak a vén Európa küldöttei, függetlenül attól, milyen értéket is képvisel egy-egy alkotás. Lehet keseregni a közízlés torzuló voltán, azonban tény: az Én, a séf stílusában készülő filmekre nem váltjuk már meg a mozijegyet, ez a szívbarát margarinként simogató komédia megmarad a televíziós sugárzás szintjén, a szélesvásznú szórakozást kereső közönség körében érdektelenség hiányában eltűnik a süllyesztőben. Ez pedig igen nagy kár, mert öröm látni, ha francia filmet néz az ember, még mindig annyi érzelem, kellem és báj hatja át az egész filmet, aminek nyomába csak korszakos darabok tudnak felérni a teljes amerikai filmművészetet nézve.