Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Trailer: X-Men: Az eljövendő múlt napjai

Az ezredforduló megreformálta a képregényfilmek műfaját: 2000-ben mutatták be az első X-Men-filmet, mely révén már nem csak a kockáknak tartott fanok nyáladzottak a Marvel hőseire, hanem az egész világ. Ezt követte a DC is, most már ott tartunk, hogy ezen két istálló filmjei viszik a prímet a bemutatók közt. Ezekre az újabb és újabb folytatásokra, crossoverekre, rebootokra és előzményekre kíváncsi a moziba látogatók többsége (szigorúan mennyiségi alapot véve a jegybevételek alapján). A Marvel csúcsra járatta a Bosszúállók gépezetét, a főbb karakterek sikeres különálló és egybegyűjtött csapatként is megállták helyüket.

Az X-Men kicsit kifújta magát, majd jött a 2011-es előzmény, mely kicsit bővebb távlatokba helyezte a mutáns csapat múltját. Ezt követően egyértelmű volt, ezt az utat kell járni, de hogy volt merszük a Days of Future Past történeteit megfilmesíteni, ahhoz Rozsomák-féle adamantium-tökre volt szükség. Hogy érzékeltessem a kevésbé jártasakkal, az események nagyjából a Felhőatlasz szintjén mozognak, bár egyik karakter sem lesz más nemű a sztoriban, de szervesen összefüggő és három (az előzetesben főleg csak a '70-es évek és a jövő szerepelt) különböző idősíkon játszódó események tanúi lehetünk majd jövő májusban. Eddig minden adott ahhoz, hogy az egyik legjobb képregényadaptot láthassuk, ha engedték Bryan Singert kibontakozni, nem lesz panaszunk.

Update: szinkronosan is bevizsgálható a kevésbé jó angolosoknak

0 Tovább

Kritika: Transz

A kamaszokat sem elrettentő horrorok, az ötlettelen sablonvígjátékok és a képregényes folytatások korában igazán üdítően hat egy egyedi, elgondolkodtató és feszültséggel teli thriller. Persze az sem árt, ha jól sikerül a kivitelezés, de Danny Boyle rendező esetében a csalódás nem létező faktor. Na jó, a Gettómilliomos túlértékelt, de ettől függetlenül jó film, a Napfény a kis költségvetésű sci-fi, míg a 28 nappal később a hasonló árkategóriájú horror mintapéldánya, a Trainspotting pedig úgy egyébként a drogfilmek egyik legjobbja. Ilyen előélet után egyértelmű, hogy várólistára kerül egy thriller, melyben a hipnózis révén az elme mélyén rejtőző csapdák és titkok sűrűjébe ránt minket a neves brit direktor.

0 Tovább

Poszter, trailer: Filth

Őszintén várós, mikor Irvine Welsh (Trainspotting) újabb regénye kerül feldolgozásra. Azok a személyes és mikrotársadalmi tragédiák ábrázolása, amivel ő elénk tárja a nagy skót nyomort, egyszerűen felemelő, miközben gyomorforgatóan le is taglóz. Mindehhez ismételten egy zseniális színész, James McAvoy adja az arcát, főszereplőként láthatjuk ennek a bipoláris, perverz, drogfüggő, alkoholista, pszichopata rendőr képében, ahogy próbál megküzdeni a mindennapjaival, hogy visszanyerje családját is. A rendezés az eddig széles körben kevésbé ismert Jon S. Baird érdeme. Egy baromira erős filmelőzetes és egy veszettül jó poszterrel szolgálnak nekünk. Brit bemutató szeptemberben.

0 Tovább

Képanyag: Welcome to the Punch

Az előzetes már kijött, most az állóképes vizet borzolják fel az új McAvoy-Strong filmmel. Jó kis brit gengszterfilm London városából, ahol a bűnöző és a bűnüldöző kénytelen szövetségre lépni. Brit bemutató március 15., nálunk...

0 Tovább

Prolihisztor

blogavatar

Szelektált válogatás egy harmincas webpolgár gondolataiból, filmes írásaiból. Vélemény-folyam, mely műfajokhoz és témákhoz nem, csak személyhez kötött.

Utolsó kommentek