A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Elérkeztünk a személyhez köthető díjak utolsó etapjához, ez pedig nem más, mint a rendezői díj kategóriája. Meg kell vallanom, bőséggel vannak kétségeim a kategória jelöltjeit illetően - na nem minden esetben.
Elsőként Woody Allen rendezésével kapcsolatban jegyezném meg, hogy ennél azért bőséggel láttunk jobbat a neurotikus mestertől, az Éjfélkor Párizsban kellemes szórakozás, fogyasztható és élvezetes, sikeres film, azonban nem feltétlenül érdemli meg a győzelmet.
Őt követi a jelöltek listáján Michel Hazanavicius, aki nagy valószínűséggel a merész próbálkozása miatt, fogja megkapni a díjat, elvégre egy némafilmmel érte el eddigi legnagyobb sikereit, ráadásul olyan magasságokba, amire némafilm terén napjainkban nem biztos, hogy mertünk volna fogadni, márpedig A némafilmes per pillanat a legnagyobb esélyes.
Grandiózus vállalkozás terén mindenképp Terrence Malick a befutó, elvégre lírai hangvételű családszonettje oly mélységekben boncolja apa-fiú kapcsolatát, melyre rég volt példa a filmművészetben, ilyen bibliai áthallásokkal pedig egyenesen eszmei magasságokba is emeli témáját, ami miatt viszont nehezen is emészthető az átlagnéző számára Az élet fája, holott rendezés terén ez a film érdemelné meg leginkább a szobrocskát.
Alexander Payne filmje, az Utódok című film esetében a jelöléskor sokkal inkább a korábbi érdemek játszottak szerepet, semmint a tényleges teljesítmény. Hiába jó a film, a katarzis, a személyiség-fejlődés, melyet a film során együtt kéne átélnünk a főszereplővel, egész egyszerűen elkerüli a nézőt, mindössze az átlagosnál erősebb együttérzést váltva ki a szenvedő karakterrel.
Zárásként pedig Martin Scorsese jelölése említendő, mely amellett, hogy a leginkább jelképezi, milyen szinten csak népszerűségi verseny az Oscar-díjátadó, be is bizonyítja, mennyire előzte meg a rendező korábbi munkásságainak jelentős része a saját korát, elvégre a hetedik Oscar-jelölését váltotta csak díjbegyűjtésre is A tégla című filmjével, a Taxisofőrért pedig még csak nem is jelölték.
Jött egy kis francia rendező a számára már kiismert színészeivel és ámulatba ejtette nem csak a filmszakmát, de a közönséget is! Kezdjük ott, hogy egy fekete-fehér némafilmmel van dolgunk: ismerjük el, ha ezt valaki előre közli, hogy 2012-ben a legnagyobb esélyes a díjátadókon egy, a film hőskorából való alkotás lesz, azt lehet, könnyű szívvel nevettük volna ki. Most mégis azon kapjuk magunkat, hogy hozsannázunk eme alkotásnak, mely nem csak melengeti a szívünket, ugyanakkor el is gondolkodtat, ráadásul számos olyan elemmel is bír, mely emlékezetessé is teszi.
A rendező Hazanavicius eddig inkább francia Bond-paródiákban utazott, ahogy főszerepőli, Jean Dujardin és Berenice Bejo is. Erre fel most nem csak hogy klasszikus filmtörténeti stílusban utaznak, ezzel egyetemben (monokromitása ellenére) is új színt visznek korunk filmgyártásába. Sehol egy robbanás, sehol a magamutogatás és a vágószobában hetekig érlelt jelenetek, klasszikus kamerakezeléssel és stílusban mesélnek el egy olyan történetet, melyben nem csak gazdasági, de személyes és karrierválsággal is dolgunk akad, mégsem érezzük mlerágott csontnak mindazt, amit látunk. Ebben nagy szerepe van a két főszereplőnek, Jean Dujardin a némafilm férfisztárjaként nem csak zseniális, de a kegyvesztettség során lejtőre került és megtört férfi szerepében annyira uralta végig a vásznat, hogy csak a női főszereplő, Berenice Bejo homályosította el játékát. A hölgy bájos, ragyogó, természetes, aki ugyan kis időre megfeledkezett arról, honnan is jött, azonban ennek ellenére is szeretetreméltó karakterként szégyen, hogy mellékszereplői Oscarra jelölték csak.
Igen, ez egy Oscar-díjas film, a tíz jelölésből, ahogy a plakáton is látszik, jó párat előre odaadnánk neki. Ilyen a film, a rendezés, a férfi főszereplő kategóriája is, forgatókönyv terén Woody Allen Éjfélkor Párizsban című munkája nagyobb favoritnak (nem jobb szkriptnek!) tűnik, míg a női mellékszereplők közt A segítségből Octavia Spencer tűnik erőnyerőnek. Ennek ellenére az év meglepetése a film, nem kis fejtörést okozva a díjátadóknak: a BAFTA átadóján 7 díjjal gazdagodhatott, míg a Golden Globe-on három glóbusszal lett gazdagabb, vagyis a jelöléseinek felét beváltotta - ez alapján bestrigulázhatunk öt! Oscart, már csak a kategóriák kérdésesek, de a közízlés jelenlegi fokán, az Amerikai Filmakadémia tagjainak örökös nosztalgiahangulatának ismeretében ez akár még több is lehet!
Azt azért ne felejtsük el, a kicsit Clark Gable-re hajasított Dujardin és az év cukiságának ígérkező Bejo kisasszony mellett szó szerint egy rakás amerikai színésznek jutott még hely, hogy erősítsék a mű hitelességét - már az amerikai filmforgalmazási piacon. Elképzelhetőnek tartom, hogy ezen színészek nélkül cseppet sem kapott volna ekkora hátszelet az alkotás: francia rendezőtől és színésztől, egy argentin színésznő társaságában ekkora diadalmenetet nem vitt volna véghez egyetlen film sem, nemhogy egy klasszikus némafilm! Most azonban hátradőlhetünk, mert maradt még józan ítélőképesség és jóízlés Hollywood berkein belül is, mert ismerjük el, hatalmas kockázatvállalással járt napjainkban egy ilyen alkotást leforgatni, azonban mind anyagilag, mind szakmailag megtérült a befektetés - az utókor ítélete pediglen csak évtizedek múltán derülhet ki.
Elérkeztünk a színészi kategóriák királyához és királynőjéhez, a főszereplői díjakhoz.
A férfiak mezőnyében elsőként egy világszinten ismeretlen színészt köszönthetünk egy ismeretlen filmből, Demian Bichir főszereplésével egy igazi mexikói feltörekvés-filmet láthatunk A Better Life címmel, melyben nem csak a hétköznapok, hanem a bevándorlásiakkal vívott harcon keresztül kapunk cseppet sem ideális képet a Los Angeles-ben élő bevándorló-közösségről és napjainkban előttük álló lehetőségekről. Másodsorban George Clooney a kategória egyik nagy esélyese, az Utódok című filmben nyújtott alakításával, azonban nem elhanyagolandó, hogy idei másik alakítása, A hatalom árnyékában című film hataloméhes elnökjelöltjének szerepében sokkal meggyőzőbb, igaz, ez esetben csak mellékszereplői jelölést kaphatott volna. Harmadikként a másik nagy esélyes, A némafilmesben zseniális alakítást nyújtó Jean Dujardin említendő, aki Clooney-hoz hasonlóan nyert már a kategóriában: míg a Golden Globe-on elválasztották őket a drámai és musical/vígjáték megkülönböztetés miatt, addig a Brit Filmakadémiánál Dujardin legyőzte Clooney-t. Negyedik jelöltként Gary Oldmant érte a megtiszteltetés, azonban a hazai megmérettetésen (BAFTA) ő is alulmaradt Dujardinnal szemben a Suszter, szabó, baka, kém főszerepével. Ötödik jelölt pedig Brad Pitt, akit a Pénzcsinálóban nyújtott visszafogott és precíz alakításáért jelöltek, azonban neki is egy másik filmje, Az élet fája volt azon alkotás, melyben maradandóbbat alkotott - igaz, Malick rendezése sok helyen megfeküdte a gyomrokat, elvégre színvonalához képest kevés jelöléssel büszkélkedhet.
Lássuk akkor a hölgyek mezőnyét is!
Elsőként Glenn Close férfiruhás alakítása érdemelt jelölést az Albert Nobbs című filmből, melyben az álruhának ksözönhetően törhet ki a nőket sújtó elnyomásból a késő 19. századi Írországban. Második a szintén kitörésért küzdő Viola Davis, aki A segítség főszerepében az 1950-es évek amerikai déli cselédsorsokba nyújt bepillantást, lerántva a leplet a diszfunkcionális családmodellről. Harmadikként Rooney Mara jelölését említeném, aki A tetovált lány remake-jében hozna új színfoltot Lisbeth Salander személyiségébe és történetébe, azonban igazából csak egy amerikanizált változatát kaphatjuk a zseniális svéd filmnek és főszerepőlnek egyaránt. Negyedik az Oscar-rekorder, a 17-szeres jelölt és kétszeres díjazott Mery Streep, aki ezúttal a britek miniszterelnök nagyasszonyányak, Margaret Thatchernek bőrébe bújva érdemelte ki jelölését. Ötödikként pedig egy másik nagy esélyes, Michelle Williams az Egy hét Marilynnel című önéletrajzi filmből, aki élete talán legkiforrottabb és legszínvonalasabb alakítását nyújtja a mozi emblematikus női ikonjának szerepében. Míg a Golden Globe-on Streep és Williams külön kategóriában győzedelmeskedett, addig a Brit Filmakadémia már csak hazaszeretet okán is Streep alakítását hozta ki győztesnek, úgyhogy hazai pályán Williams egyenlíthet.
A mai napon már megszemélyesednek a versenyzők! Ideje, hogy a mellékszereplői kategóriákat vesézzük ki, közülük is az urakkal kezdve (ahogy a díjátadós rangsorok is teszik, merő egyenjogúságból).
A férfi mellékszereplők közül talán mondani sem kell, Christopher Plummer a toronymagas esélyes, elvégre a Kezdők című film megözvegyült és bemelegedett nyugdíjas apukájaként nem csak Goran Visnjicet, de tabukat is döntöget. Igaz, kicsit kiábrándító, hogy melegkártya és már díj is, de emlékezzünk csak Sean Penn Milk-beli alakítására: ott is elfogadható az ítélet, de láttunk nála jobbat is! Pedig idén is kapunk bőséggel jó alakítást, elég csak Jonah Hill visszafogott alakítását említeni a Pénzcsinálóból, mellyel merőben új utat szabhat karrierjének. Rajtuk kívül két nagy öreg, Nick Nolte és Max von Sydow is jelölve, esetükben el is értük a lehetőségek csúcsát - mindkét esetben jól játszottak, de nem Oscar-díjasan. Kenneth Branagh se az utolsó, de szinte elhomályosodik Michelle Williams mellett a Marilyn-filmben.
El is érkeztünk a hölgyekhez! A nagy esélyes Octavia Spencer, alakításában van annyira radikális, mint volt anno Mo'Nique a Precious-ben, annyi a különbség, hogy míg a már díjazott hölgyemény Amerika szégyenteljes bugyrainak mocskában tocsogva érdemelte ki a szobrocskát, addig Octavia alakítása a Amerika szégyenteljes történelmi előzményeinek szégyenteljes bugyrainak mocskából kiemelkedő alakításáért kap(hat)ja meg az arany szobrocskát. Chastain kisasszony is befutott A segítségből, de valljuk be, az afro-amerikai szereplők miatt volt igazán élvezetes a film, kis hópiheként csak üde színfoltot jelentettaz előbb említett hölgy. Ami szégyen, hogy Berenice Bejo-t csak mellékszereplőként jelölte az Akadémia (ezzel biztos Glenn Close vagy Rooney Mara jelölésének biztosítottak helyet), ámde hiába bájos a hölgyemény A némafilmes női főszerepében, Octavia karaktere maradandóbb és erőteljesebb a vásznon.
Első körben az eredeti szkriptek jelöltjeire szavazhatunk. Woody Allen örök favorit, kategóriájában pedig már vitte is, ami mozdítható, ámde az Éjfélkor Párizsban kapott egy komoly kihívót: A némafilmes is ott vitte a szkriptet, ahol csak tudta, úgyhogy szép kis összecsapásnak leszünk szemtanúi. Melléjük beválogatni a Koszorúslányokat... kicsit elrugaszkodott ötlet, főleg, hogy színvonalban (nem a poénokat értve) el is marad a versenytársaktól. Ide még azért bepasszintották a Nader és Simin könyvét, ami teljesen érthető, elvégre a 2011-es év eddig közfelkiáltással megválasztott legjobb külföldi filmjéről beszélünk. Ötödikként egy szürke eminenciás, a Krízispont található, amely az ismeretlenség homályából érkező szürke ló képében érkezik, sztárgárdával megtámogatva igazi underdog-győztes lehet.
Másodsorban pedig az adaptált könyvekből elkészült filmekre lehet szavazatokat juttatni, kinek ízlése szerint! A legnagyobb esélyes Payne szkriptje, az Utódok, mely tényleg talán csak ezen a fronton lenne érdemes győztes. Főleg olyan versenytársak között, mint A hatalom árnyékába, a Pénzcsináló és a Suszter, szabó, baka, kém, amelyek közül bármelyik viszi haza a szobrot, méltán mondhatja el magáról, hogy Oscar-díjas alkotás. Zárásként pedig a számomra még fekete ló A leleményes Hugó, mely Scorsese részéről kicsit érthetetlen alkotás, agyon is szórták a jelölésekkel, melyek inkább tűnnek a név iránti hódolatnak.
Ha már csúnya hétkezdés van, akkor melengessük a szívünket némi animációs nosztalgiával! Idézzük fel, melyek voltak a tavalyi év legjobb egészestés animációs filmjei, s ezek közül mi magunk melyiknek adnánk oda az arany szobrocskát!
Most megmérkőzik Európa, a latin-amerikai térség valamint a jó öreg hollywoodi álomgyár is! Hogy a maga szája íze szerint elkészített alkotások közül végül melyik lesz a befutó, az hétfő hajnalban kiderül, addig is mérjük meg magunk közt, ki nyerhet!
Rögtön elsőként a kubai hangulatot megragadó Chico és Rita című alkotás emelendő ki, az amerikai álom és a kubai hétköznapok kerülnek összevetésre. Másodikként a Csizmás a kandúr című franchise-refresh kerül terítékre, mely sokaknak tetszett, nálam mégsem érdemelne jelölést se (helyette inkább a Tintin kalandjai lehetne induló...). Harmadikként egy ízig-vérig francia darab, az Egy macska kettős élete, melyben az ominózus cicus nappal szobacica, este besurranó tolvaj, mindezt sanzoni könnyedséggel vitték filmre. Negyedrészben a Kung Fu Panda 2 is jelölve, hiszen egy nagysikerű első részre húztak lapot, ami minimum olyan színvonalú, mint az előd, ha nem jobb. Zárásként pedig egy nagy zsánerkatyvasz, az inkább szakmai mint közönségsikereket begyűjtő Rango, mely westernként is legalább annyira jó, mint animációs filmként!
Útjára indítok egy hétnapos szavazási lehetőséget, mely a február 27-én esedékes Oscar-díjátadó jelöltjeinek lehetőségeit méri fel kicsiny követői közösségemen belül. Első körben az inkább Európában figyelemmel kísért idegennyelvű filmek kategóriájában invitálnám szavazásra a drága olvasókat. Olyan kategóriáról van szó, melynek filmjei sokszor csak évekkel későb jutnak el a magyar nézőközönséghez, így az igazán fanatikus filmrajongók élveznek némi elsőbbséget.
A további menetrend legyen meglepetés, a lényeg, hogy a főbb kategóriákban fogom megszavaztatni az olvasókat!
Azt már Magnum óra tudjuk, hogy az Egyesült Államok részét képező kis szigetcsoporton messze nincsenek paradicsomi állapotok, már ha a szürke hétköznapokat nézzük. Most azonban édesbús történetet kapunk némi (kb háromsoros) sziget-történelemről, a családi titkok súlyosságáról, mindezt kissé felületes és olykor elnagyolt ábrázolással.
Matt King (George Clooney) családfő, ügyvéd és tulajdon-kezelő egyszemélyben. Életének talán legnehezebb időszaka vár rá, felesége kómában, egy hatalmas földterület eladása és családja gazdaggá tétele az ő vállán nyugszik, emellett saját mikroközösségét is csak újabb sorscsapások érik. Nem elég, hogy közlik vele, feleségét lekapcsolják a gépekről, amik hiányában napjai vannak csak hátra, de azzal is szembesül, felesége hűtlen volt hozzá, ráadásul a válást fontolgatta. Egyszerre idomulni egy tízéves lány kamaszos szárnypróbálgatásaihoz, egy tizenhét éves lány már majdnem kész személyiségének újabb árnyalatot adni, a pénzéhes családtagok szemében is értékelhetően jó döntést hozni, miközben felderíteni saját feleséged addig sosem ismert énjét...
Szép, drámai, embert (színészt és rendezőt) próbáló vállalkozás, hogy egy ennyire visszafogott és kimért drámát tegyenek le az asztalra, amely próbálkozás úgy néz ki eddig, meghozta gyümölcsét. Azért lenne kötözködés bőven, elvégre ha kór-drámát akarna az ember, akkor a jól háttérbe szorított Fifti-fifti minden téren felvenné a versenyt (ha nem köröket verne rá), ha drámát, akkor a díjátadók által totális elhanyagolással méltatott Drive lenne az ajánlat. Ezek hiányában megint az az érzésem, neveket jelöltek, nem alkotásokat. Clooney neve jól cseng, mind a vásznon, mind a jelöltek listájában, mellékes, hogy saját rendezésében (A hatalom árnyékában) jobban és emlékezetesebbet domborított, mint a párás Hawaii-on. Végig az volt az érzésem, George bátyónak nem esett annyira jól a fülllesztő trópusi éghajlat, nem csak szerepével, a légszomjjal is küszködött. Hogy ebből kifolyólag, vagy csak szimplán nem érezte át alakításának mélységét, vagy Alexandre Payne rendező kóborolt el a könyvadaptálás rejtelmei közepette, nem tudhatom.
Mindenesetre legalább akkora ürességet éreztem a megtekintés folyamán, mint amekkora az eladni szánt lakatlan területen található. Az alkotók jól megnézték a látképet, érezték a szagát, megült emlékeik közt az érzet, de ez csak erős megfelelt... ami úgy látszik, elég is egy Amerikai Filmakadémiának, hogy megdobja jelölésekkel a számára kedveseket. A politikus Clooney mérföldekkel elpicsázza a gyengekezű családapa Clooney-t, ami mögött saját tapasztalatok hiánya is áll(hat) - elvégre jóemberünk nemhogy nőtlen, gyermektelen is, így számára tényleg csak színészet a szülőszerep.
Másfél hét múlva kiderül, hogy a trópusi bonyodalom elér-e valami kézzelfogható sikert is, vagy csak jóemlékű és látszat-megbecsült darab lesz egy egyébként többre taksált életműben...
A vártnál is jobb eredményt produkált Denzel Washington és Ryan Reynolds új akciófilmje, a Védhetetlen. Észak-Amerikában és azokban az országokban, ahol már múlt hétvégén bemutatták, összesen több 50 millió dolláros bevételt hozott. A kritikusok a két húzónév vonzerejének és a csaknem folyamatos akciónak tudják be, hogy a közönség megrohanta a filmért a mozikat. A legtöbb ítésznek a Bourne-filmek feszes tempója és brutális összecsapásai jutnak eszébe aVédhetetlenről, no meg az, hogy a golyózáporok és autós üldözések hátterében titokzatos összeesküvés sejlik fel.
Denzel Washington ismét nagy élvezettel játszik negatív karaktert: a CIA legnagyobb árulóját, aki hirtelen feladja magát. Épp kihallgatnák egy titkos rejtekhelyen, amikor ismeretlen fegyveresek törnek rájuk, és mindenkit megölnek az árulón és a hely „gondnokán”, a Ryan Reynolds által alakított zöldfülű CIA-sen kívül. A két férfi együtt kénytelen menekülni, és kideríteni, ki a támadók megbízója.
(Safe House – hazai bemutató: most csütörtökön!)
Michael Bay, a Transformers-filmek alkotója beváltotja fenyegetését
Két új filmre szerződött le Michael Bay a Paramount stúdióval, amint az várható volt. Az egyik természetesen a Transformers 4., de előtte még leforgatja azt a kisebb költségvetésű produkciót, amelynek tervét régóta dédelgeti. Mindig is szeretett volna egy olyan Ponyvaregény-szerű sztorival előállni, amelynek hősei testépítők, akik bűnszervezetet alakítanak, emberrablásokat követnek el, zsarolnak, és általában rettegésben tartják fél Floridát, amíg csúnyán rá nem fáznak. A Pain and Gain (kb.: Tiporj és kaszálj) ötletét egyébként egy megtörtént eset adta, az eredeti bűnözők egy miami klubból indultak el végzetes útjukra. A film főszereplői Mark Wahlberg és Dwayne Johnson lesznek. Wahlberg számára fizikailag különösen megterhelő lesz a feladat, mert ha a durván kigyúrt Johnson mellett szeretne profi testépítőnek kinézni, vagy tizenöt kiló szálkás izmot kell pár hónap alatt magára szednie.
Bay számára a Pain and Gain művészi önmegvalósítás is, mert halálosan idegesíti, hogy évek óta azzal cikizik, nem ért semmihez azon kívül, hogy digitálisan generált robotokkal városokat dönt romba. Eredetileg úgy tervezte, hogy már aTransformers 3 előtt leforgatja testépítős filmjét, de a stúdió tavalyelőtt nyomatékosan arra kérte, egyelőre inkább a robotokkal foglalkozzon.
Mark Wahlberget legközelebb a Csempészek című akcióthrillerben láthatjuk viszont. A film összbevétele jelenleg 71 millió dollár fölött jár, ami a produkció költségének csaknem háromszorosa.
Contraband – hazai bemutató: 2012. március 22.)
(Transformers 4 – várható nemzetközi premier: 2014 nyara)
Hugh Jackman még nyomorultabb
Nagy ajándékot kapott Hugh Jackman: új dalt komponáltak számára A nyomorultak készülő filmváltozatához. A színész maga jelentette be örömmel a Twitteren, hogy Claude-MichelSchönberg zeneszerzőt kifejezetten ő ihlette. Jackman Jean Valjeant játssza Victor Hugo klasszikusának nagy sikerű zenés adaptációjában, amely Broadway-musicalként lett világhírű. A mű kalandos utat járt be, a nyolcvanas évek végén már Alan Parker (Pink Floyd: A Fal, Evita) is vászonra akarta vinni, de végül nem sikerült. A mostani rendező A király beszédével világsikert aratott Tom Hooper, és Jackman mellett olyan nagy sztárok szerepelnek a filmben, mint a fondorlatos Javert felügyelőt alakító Russell Crowe, Amanda Seyfried, Anne Hathaway, Helena Bonham Carter, Taylor Swift és Sacha Baron Cohen.
A nyomorultak próbái már javában folynak, a forgatás márciusban kezdődik.
(Les Misérables – hazai bemutató: 2012. december)
Bruce Willis: kigyúrt kopasz shotgunnal
Éppen egy éve annak, hogy Bruce Willis ijesztően élethű viaszmását kiállították Madame Tussauds londoni panoptikumában, és most az akciósztár újabb lépést tett a halhatatlanság felé. Legújabb filmje, a G.I. Joe – Megtorlás tiszteletére elkészült az őt ábrázoló akciófigura. A szuperprodukcióban Willis az eredeti G.I. Joe-t, azaz Joe Coulton ezredest alakítja, az előzetes alapján igen vehemensen. Nem kevésbé határozott kiállású az akciófigura is: a kopasz bábu bakancsban, terepszínű, térdvédővel is ellátott gyakorlónadrágban, ellenben feltűrt ujjú fehér ingben szegez előre egy méretes shotgunt. Az akciófigura jóval izmosabb, mint a színész valójában, viszont az eredeti arckifejezést meglepően jól sikerült eltalálni.
A G.I. – Megtorlás összes fontos szereplője kapható lesz akciófiguraként, de az igazi tülekedés várhatóan Coulton ezredesét folyik majd.
(G.I. Joe: Retaliation – hazai bemutató: 2012. augusztus)
Idén is arcunkba kaptuk a Brit Filmakadémia díjátadóját, melynek során nem csak a nagy hollywoodi filmek méretnek be, de mélyebb bepillantást nyerhetünk az albioni filmgyártás legújabb termékeibe.
Az este győztese A némafilmes, a maga 7 díjával, őt követi a Suszter, szabó..., A vaslady, A leleményes Hugo és a Senna 2-2 díjjal. A többi szót se érdemel, elvégre a britek egy francia filmet honoráltak orrba-szájba.
LEGJOBB FILM - A némafilmes
LEGJOBB BRIT FILM - Suszter, szabó, baka, kém
Tény, a legjobb film volt, még ha a nézői szem mást követelt volna...
LEGJOBB BRIT BEMUTATKOZÁS ÍRÓ, RENDEZŐ VAGY PRODUCERI RÉSZRŐL
Szelektált válogatás egy harmincas webpolgár gondolataiból, filmes írásaiból.
Vélemény-folyam, mely műfajokhoz és témákhoz nem, csak személyhez kötött.
Utolsó kommentek