Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Poszter: Nymphomaniac

Megérkeztek az amerikai bemutató poszterei Lars Von Trier torture porn eposzához. A nagy vizen túl is ketté bontják az embert próbáló alkotást, a két részhez kint is külön poszterrel keltik fel az érdeklődést.

0 Tovább

Magyar poszter: Nimfomániás

Megérkeztek a Vertigo Média jóvoltából a magyar poszterek Lars Von Trier új filmjéhez. Első rész január 16. (ehhez jöttek a mostani poszterek), második február 6-ával.

0 Tovább

Poszter: Nymphomaniac

A produkciót gyártó Zentropa Productions Facebook-oldalán tette közzé Lars Von Trier legújabb botrányfilmjének két hivatalos poszterét. A tovább mögöttinek már láthattuk egy nyers változatát korábban, de az előbbit csak most. Úgy néz ki, a mester nem tud elszakadni Charlotte Gainsbourg szexualitásától - amit mi annyira nem is bánunk. Arról nem beszélve, hogy végre értelmet nyer egy filmben Stellan Skarsgård meztelenkedése!

Hazai bemutató január 16., addig kibírjuk a normál pornón...

0 Tovább

Képanyag: Nymphomaniac

Megérkezett Lars von Trier új filmjéhez az első fotó. Eddig is rajongtam a rendező beteg látásmódjáért, az Antikrisztus egyenesen a kedvencem tőle (még ha utána a Melankólia kissé megfeküdte a vidám vasárnapom). Ezek után egy film, amelyben Charlotte Gainsbourg nimfomániásként tér vissza, egyenesen kötelező darabbá vált! Főleg, miután meglett a színészgárda többi része: Stellan Skarsgard, Willem Dafoe, Shia LaBeouf, Jamie Bell, Christian Slater, Connie Nielsen és Uma Thurman. Epic gangbangnek nézünk elébe! Addig álljon itt e fotó, egy sötét sikátorban eszméletlenül fekvő nőről (aki így elsőre Gainsbourgra hajaz). Az Antikrisztus művészi torture porn-ja után felemelő lesz! A film május 30-án kerül bemutatásra Dániában - bár bizakodnék egy Cannes-i botrányvetítésben.

0 Tovább

Bel Ami

Egyszerűen nem akar ez menni senkinek az Alkonyat-akolból: míg Taylor Lautner akciósztárként csődölt be, addig Kristen Stewart indie-karrierje nem akar igazából nekilódulni, csak újab strigula kerül a neve mellé, Robert Pattinson pedig mind több műfajban igyekszik tehetségét megvillantani, melynek kettős a kimenetele. Míg romantikus, művészi felhangjaival általában megbukik a produkció, addig a populáris témájú és közegű alkotásai sikeresek. A lassan a "könyvadaptációs srác" jelzőt is sikeresen kisajátító Pattinson idén második alkalommal jelentkezik a szélesvásznon, az ismétlés azonban megint nem a tudás, csak a híresség anyja. Maupassant történetének pesti vágóképekkel és fásult sztárokkal megpakolt adaptációja minden, csak nem nézőbarát.

A történet szerint ott a mi kis Bel Amink, George Duroy (Pattinson) épp mihaszna életének napjait tengeti Párizsban a leszerelés után, a kurvák és a bordélyházak olcsó örömei mégsem elégítik ki a feltörekvő fiatalt. Volt katonatársának segítségével nem csak publicista lesz a szépfiúból, de egyenesen a nők kegyeltje: nem sok nő hagyja zárva erényének George előtt. Férjes és özvegyasszonyok váltják egymást ágyában, mígnem házasember és milliomos férfi nem lesz belőle. Melleken való felkapaszkodásának ára a férfiúi önérzet sutba dobása, melyet felvált az anyagiasság: már nem az újabb háború ténye dühíti hősünket, hanem az, hogy ennek anyagi hasznából nem részesülhet, elvégre kijátszotta őt a hatalmi elit. Egyetlen erénye egyben hátránya is: önerőből jutott ugyan oda, ahol elbúcsúzunk tőle (a vélhető csúcson), mégsem tekinthető hősnek, elvégre csak mások gyengeségeit használva válik belőle egyáltalán valaki, a párizsi szalonok kedvence és szégyene.

0 Tovább

Prolihisztor

blogavatar

Szelektált válogatás egy harmincas webpolgár gondolataiból, filmes írásaiból. Vélemény-folyam, mely műfajokhoz és témákhoz nem, csak személyhez kötött.

Legfrissebb bejegyzések

Utolsó kommentek